The notebook,förkyld och lotto!

I can´t breath! Ligger sjuk igen för andra gången på endast 2 veckor..Blir galen snart,täppt i näsa /öron, ögona rinner,ont i halsen och feber fram och tillbax.

Äntligen såg jag the notebook! En kärlekshistoria som var väldigt rörande ♥  En av dom bästa love stories jag sett måste jag säga.
Rekomenderas starkt till både tjejer och killar och ha med er näsdukar hihi.

Har vart och jobbat mån-tis skulle ha jobbat igår oxå men hann bara fram och tillbaka till jobbet i nån minut då jag var så dålig.
Knapprat alvedon, missbrukat näspray och druckit olika sorters förkylnings grejsimojs men inget hjälper!
Ret hostan och trycket i ansiktet är nog värst huvva.

Bestämt mig för att börja spela lotto!!
Sen när jag blir miljonär ska jag flytta till ett varmt varmt land och stanna där resten av mitt liv och aldrig bli sjuk igen! :)

Som ni kanske märker blir jag väldigt töntig när jag e sjuk :/ 
Ska försöka få i mig nå smärtstillande nu men ha en trevlig dag ni som hållt er friska :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!