Mellandagar!

Och rea... Vars då? :) I år var det väldans lite rea tycker jag, och det lilla som fanns var ju ärligt talat skit fult! Tom det man hittar på nätet nelly, bubbelroom osv.
Det som e på rea e ju sånt ingen vill köpa haha :)

Hittade några plagg åt lillan och några stickade åt mig annars var det tomt :)

Men shoppingen var skoj ändå med min bebis och hon var hur nöjd som helst över sina nya kläder, ponchos, benvärmare, glittriga boleros, "tisse" kläder som hon kallar underkläder :) och annat smått och gott.

Jossa åkte till sin pappa alldeles nyss och kommer hem först efter nyår :/ Så resten av detta året spenderar jag och sambon själv.

Saknar redan prusiluskan :)

Ja just ja!
Jag fick mitt armband som jag beställt från www.norrdesign.nu som jag skrev om tidigare :)
Jätte fin var den och jag e jätte nöjd :)
Men tror ändå jag from nu kommer designa lite mina egna smycken då det e rätt så billigt att beställa från panduro osv :)

Och "riktiga" smycken köper jag sen från butik (guld&silver).

Men tror även att norrdesign kommer få mer besök av mig då smycket var så välgjort och verkligen fint :)

Nu ska jag proppa i mig lite middag med min andra älskling och sen mysa lite med tv och kanske en chips skål! hihi

Trevlig kväll alla läsare

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!