God morgon alla fina!

Typiskt! :) Alltid när jag råkar vara ledig kan jag inte sova :S Vaknar tidigare än tidigast! Men när jobbet kallar e jag så trött så jag skulle kunna nanna några timmar till hihi känner nån igen sig?

Jag har ju inte hunnit lägga in några inlägg på snart 2 veckor :O Så idag kommer en kort liten update :)

Det har vart bröllop,och så har min kära Teresa varit och hälsat på! Oh så skoj det var :) hihi Vi vinade lite grann, dansade och sjöng,kramades och myste! Saknar henne redan och hoppas hon kommer snart igen!


Varit massa shopping inför jul,julbak,städ, julfest på skolan och jag har jobbat en massa.
Julafton jobbade jag oxå men dock bara till klockan två och så skyndade jag mig hem för att fira jul med mina hjärtan

Eva och min bror var och firade med oss, blev glögg,kalle anka, massa god mat och klappar :) Jag har nog vart extra snäll i år då jag fick precis det jag önskat mig och behövde hihi

Tom tomten kom :) Maria och Olle kom och julade till oss, tack än en gång för den fina tomten :)













Jätte mysig och lugn jul hade vi :) Juldagen var jag sedan ledig och min sambos släkt kom och åt julmat och umgicks en stund :) Och resten av kvällen låg vi bara på soffan och såg på shreek och harry potter :)

Idag ska jag och lill loppan ha en mamma dotter dag och åka ut i mellandags rea vimlet och se om vi hittar något fint att ha på oss hihi.

Sedan åker hon till sin pappa och firar jul med han och hans familj oxå.

Hoppas alla hade en lika mysig jul som vi

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!