Food

God morgon alla fina :)

Vaknade för en stund sen pigg och alert hihi väntar på att farbror doktorn ska ringa mig vilket borde hända vilken minut som helst!

Medans jag väntar googlar jag mat! Ska söka massa goda recept och knaka ihop en matsedel.. Med nyttig mat!
Börjar vara så less på att alltid äta samma månad ut och månad in så det ska det bli ändring på :)
Än så länge har jag inte riktigt hittat några roliga recept men den som söker den finner.. eller hur?? :)

Och lättkagat ska det vara! Vare sig jag eller min sambo ids stå flera timmar framför spisen varje dag hihi bekvämt? Japp.
Dock så e min sambo mer för att laga "längre" rätter än vad jag, blir ofta köttbullar,köttfärs,lax när jag kockar.

Har ni några tips på nyttiga lättlagade och snabba recept tas det gärna emot! :)


  Den såg ju faktiskt god ut!
 
  Pasta italiano








Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!