Köksdrömmar! Mitt namn är slösa!

Vars e mina pengar?? :)

Här satt jag och åt frukost och dag drömmde om ett nytt kök när jag kom på att jag har ju sparat pengar!! :)

Tog ner spar "burken" och tänkte för mig själv att ja de finns ett X antal många tusen där, jag tar och räknar hur mycket som behövs ännu sparas så jag får ett nytt kök.

Hmmmm wtf?? Var e mina pengar?
Hahaha 138kr + 1 euro fanns det kvar :O

Men... jag har ju sparat fast hur mycket (inte till just ett kök egentligen men lagt undan så det finns) 138kr +1 euro?? Vad,när hur??? Och så började jag tänka tillbaka, ja just ja jag köpte ju den där jackan, och mattan men resten då? Ja just ja dom där nya stövlarna som jag bara behövde! (använt 1 gång ca 1 timme) och den där tröjan, sminket, fikat,festen,kläderna and on and on...

Hmm inget nytt kök för min del ännu :S Haha bara börja om på nytt med mina 138kr ;) och 1 euro! viktigt den får inte glömmas.

Vilken slösa jag e!!!
Det går ju inte, ska börja spara på riktigt nu, tur vi har ett sparkonto oxå för burken tömmer sig själv hahaha!

Ett tips!

Öppna inte "spar" burkar fredag den 13de!! :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!