Ny vecka nya tag!

Äntligen mår jag snäppet bättre!
Igår åkte min syster hem till åre igen och älskling började jobba igen efter en lång helg.

Var väldigt mysigt att få träffa syster men tyvärr hann vi inte hitta på något.
Får styra upp nå skoj till nästa gång :)

Kändes rätt så tyst och trist att vakna upp i ett tomt hus, även fast jag inte mått så bra under helgen var det mysigt med lite fin besök :)

Idag har jag spenderat morgonen med att försöka få tag i en läkare men till ingen nytta.
Mottagningen hade fullt upp och hade inte några lediga telefon tider för att ringa upp mig, men efter många om och men fick jag tillslut tag på en sköterska som lovade fixa så doktorn ringer mig på onsdag!

Tur man inte håller på att dö med denna "snabba" sjukvård... Haha varit en vecka sjuk och ingen hjälp elr svar har jag fortfarande fått.. Äsch då tur man kan hålla humöret uppe :)


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!