God kväll ♥

Hur mår ni då?
Jag känner mig rätt så trött faktiskt :)
Själv så sitter jag och ser på tv och dricker min kvälls te (grönt te) Och låssas vara jätte nyttig ;) och så längtar jag tills att klockan ska bli 15.00 på torsdag (imån) så jag slutar jobbet och kan springa och kramas med bästaste bästa Teresa som kommer hit!!
Jii jippie vad jag miss my angel!
jävla 08a kan väl flytta tebax hit tycker jag som ;)
Me happy happy happy var ju som ett tag sen sist....

Jag hann inte bli klar med bebbans rum men hittade en matta från
IKEA som jag måste ha dit :) Visst var den härlig??


Så den ska inhandlas nu nån dag denna vecka.
Jag har flyttat runt möblerna femtioelva tusen ggr idag och ändå inte fått det bra!
Skulle behöva riva lite väggar och bygga ut tycker jag men sambon min rynkar bara på pannan och så har vi ju faktiskt just gjort om bla bla ;)

Så eftersom att jag inte riktigt fick till det med möblerna så fick Jossa själv bestämma hur det skulle vara och det blev helt ok faktiskt :)
Kids rum ska ju inte vara så där jätte stilrena så det blev en salig blanding av allt möjligt hihi nåh viktigaste e väl att hon trivs.

Nu ska jag fortsätta med kvälls chillet en stund innan det e dax att nanna
Mayby baby slinker det ner lite glass i magen :)

Natti natt med er alla






Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!