Minus grader

God dagens alla :)
Idag har jag sovit ända till halv elva! Haha :) Sällan jag sover så länge och usch så dåligt man mår när man nannat för länge :)

Jag hade tänkt gå och träna med Marika men så hinner jag inte.. Måste iväg en sväng och fixa och trixa men ska försöka hinna sen lite senare med ett gym pass! Behövs verkligen usch så jag gått upp i vikt känner mig som en badboll hihi..


Sitter och äter frukost som består av en fruktsallad jag och honey inhandlade och gjorde igår kväll.
Är sååå upp över örona less på all denna julmat som man tryckt i sig under 1 veckas tid usch usch :)

Iofs så äter jag salladen med glass som nu kanske inte e så nyttig men jag intalar mig själv att eftersom det e frukt med i bilden så e de noll kalorier ;)

Tror jag tar en promenad med hunden när jag ska utföra ärenden istället för bilen :)
Hoppas bara att jag orkar gå hem sen igen hahaha!

Nu måste jag sätta ansiktet på plats och röra på mig så jag hinner med dagen :)


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!