Skräckit värre!

God dagens :)
Ganska nyligen hemkommen från jobbet sitter jag och dricker kaffe och väntar på babe att han ska komma hem så vi kan åka och handla :)

Haha ska never igen se på skräckis själv! Vad töntig jag var igår natt jag lovar! :D
När filmen var slut var jag så rädd att det skulle vara något under soffan så jag hoppad bokstavligt talat från soffan så långt jag kunde, tände alla lampor som fanns i närheten och sprang så fort jag kunde upp på övervåningen och hoppade i sängen med hjärtat i halsen och vågade inte somna :))




Never igen skräckisar när jag ser själv :)
Men den var faktiskt ganska bra och lagom läskig om man e två som ser!
Inte själv usch usch hihi.

Ska kika om vi hittar nån annan bra skräckis idag att se på TILLSAMMANS!
Älskar pirret och att bli lite skrämd.
Vrickat men sant haha.
Ska åka och inhandla lite gott att mumsa på samtidigt oxå :)

Trevlig fortsättning på helgen allihop!


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!