On and on

God morgon världen!
Vad ska vi hitta på idag?? Har iofs massa att städa men det känns inte så lockande direkt på morgon kvisten :)
Sitter i vanlig ordning och dricker mitt morgon kaffe och försöker vakna till liv.
Dålig ovana det där med kaffet, ska försöka börja äta frukost på månarna innan kaffe intaget men de får bli nån annan dag :)

Lill baby gick just till skolan och jag känner mig ensamare än ensammast! *snyft*
Trist med massa ledighet även om jag verkligen känner att min ork fortfarande inte rktigt kommit tillbaka efter sjukvarandet, och små febrig e jag fortfarande :/

Igår halv städade jag bort julen! Vad tomt och "rent" det känns haha :)
Vi hade ju inte ens så mycke julstök men ändå.
Så nu e de bara resten av huset kvar och massa tvätt som ska vikas blääk.. Nån som känner sig inpirerad av att komma och fixa bort städandet?? hihi.
Kanske borde skaffa en robot till det som Jossa tyckte igår :)

Om jag kanske skulle gå och lägga mig en stund till??? :) Var uppe så sent igår och såg på en av dom bästa filmerna som ever gjorts! Pearl harbor, lika bra som alltid oavsett antal gånger man sett den :)



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!