Hellu :)

Var ett tag sen sist :)
Ärligt? Jag har faktiskt inte haft ett dyft att blogga om!
Har bara jobbat och e fortfarande sjuk! 2 veckor snart.
Bläää haha börjar misstänka nån konstig ebola smitta elr liknande ;) Skämt åsido men e fortfarande ruskigt förkyld.

Men idag har jag rest på arslet och vart och umgåtts lite först med Linda som har fixat med mitt hår Thanx igen :)
Sen med Eeva var vi en sväng till babes jobb för att föra lite grejjer,sen mattshopping och efter det lite kaffe och så solarium :)
Skönt var det! Känner mig piggare redan.



Hittade två snyggfula mattor idag som jag köpte!!
Dom var så fula så dom blev snygga! :) :)
Olika nyanser av brunt speglar dom.
Och passade faktiskt jätte bra in i vårat v-rum! I bilden ser man mönstert bra men det beror på varifrån ljuset kommer om mönstret syns elr inte :)

Köpte dem skrattande och tänkte faktiskt att de inte kommer funka men tji helt ok faktiskt haha men roliga e dom för det.
Bilden e dock inte så bra då den e tagen med mobkameran.

Nu ska jag lägga lill loppan och själv mysa ner i soffan med en kopp te.

Natti på er alla.


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!