Mys i kylan.

Kom just hem efter en liten promenad med hunden!
Tjops så skönt det var :)
Härligt härligt.
Varit lite små nyttig idag och ätit äcklig havregrynsgröt till frukost med frysta blåbär haha var faktiskt helt ok.

Farbro doktorn ringde mig igår, dock 5 timmar sent men bättre sent än aldrig ;) Eller hur?

Efter många gissnings lekar har dem kommit fram till att det var magsår?? Hmm själv så känner jag mig rätt så skeptisk till denna "diagnos" då jag haft det tidigare och aldrig haft det så här.
Nåja ska börja äta medicin nu så ser vi väl om det går över elr om jag måste ringa nån annanstans för att få nå seriösa svar :)


Vad skönt med torsdag!!!
Imån e det fredag och jag får ha helg mys med hela lá familia :)
Känner mig såå oinspirerad men ändå jätte rastlös då jag inte gjort något på snart 2 veckor?!? :O

På lördag har jag jobb iaf så kanske jag piggnar till av att göra nån nytta :)

Nu ska jag iväg till Marika en sväng för kaffe snack och snussa på bebis!
Hjärtat har blivit såååå stor!











Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!