Mys i vinterkylan

God dagens :)

Ligger på soffan och myser med mina nya tofflor som jag fick i julkalapp av min bror

Värsta mysiga och varma så här i vinterkylan!
Och toffsar har dom oxå hihi...

Jag e skit hungrig! Knapprat i mig lite ost medans jag väntar på att korven ska tina och jag kan börja laga mat, korvstroganoff med ris tänkte jag mig :)

Vart en väldigt lugn dag då jag inte gjort så mycket, vart på kaffe besök och mest fryst hela dagen.
Väntar på att min babe ska komma hem så ska vi se en film elr två och bara vara utan att göra några måsten :) Imån börjar jobbet igen kääk hehe hade gärna legat på soffan hela dan imån ännu hihi

Oj nu piper micron! Dax att börja med middan

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!