Nyvaken! :) Och måste bara kommentera..



Myser jag med mitt hjärta som var några extra dagar hos sin pappa pga sjukdom.
Har själv jobbat natt och e något trött av att inte kunna sova när bebis e hemma från förskolan just in case så hon inte blir sjuk igen då hon haft feber flera dagar men känns kry idag.

Hahahaaa jag måste spy lite galla om onepice! Visst ser dom mysiga ut och skulle själv kunna tänka mig att se ut som en jätte bebis och ha en som mys dress HEMMA obs! HEMMA  där ingen ser men att gå runt på stan med en och se ut som en jätte bebis i höga klackar går ju bort!
Come on gott folk! Bara för att nåt e inne så betyder det inte att det e "inne"!
Nåh får ett gott skratt varje gång jag ser nån inte såå smart månniska springa runt på stan med en jätte bebis dress dom betalt 1000? vad kostar dom? och ser bara allmänt dum ut hihi.
Hellre drar jag på mig mina gamla urtvättade nikesar och en huvtröja när jag går ut :)

Nu ska jag försöka proppa i mig lite frukost så jag orkar med resten av dan.












Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!