Nu kör vi!

Så less,förbannad men ändå lite lättad... Vi har ju en vattenskada som jag berättat tidigare om, då förra ägaren byggt om fasaden men gjort det fel så han e skyldig att betala för skadan, det räknas som dolt fel.
Har gått nästan ett år sen det upptäcktes men inget har hänt så idag tog jag saken i egna händer och har ringt överallt jag har skrattat,bråkat,skrikit , viskat ja allt!
Händer inget nu inom kort kommer jag ta kontakt med en advokat och dra detta till rätten kosta vad det kosta vill!!!! :)
Huset ska fixa, e kaos hemma hos oss alla rum e upp o ner möbler ligger i hög o damm flyger runt.
Inge kul att komma hem till detta dag ut och dag in, mäklaren fick sig en utskällning oxå då han ska agera som mellan hande pyttsan... Allt ligger still och min sambo e för snäll för att säga ifrån! Men trust me det e inte jag, man gör inte mamma arg.PUNKT. :)

Nåh iaf :) här kommer några bilder på nya v-rummet:

 

Fint va :) Fattas ju lite saker som tv bänk o kommer bli ny soffbord,mattor gardiner osv men de tar jag när jag hinner,  helheten e jag nöjd med iaf :) Scrollar ni längre ner på sidan så ser ni före bilderna :)

 

 


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!