Min computer är fantastisk piip piip :)

God morgon gott folk.
Nice! datorn har kommit äntligen!!! :)
Så jäkla nice hihi vill ju sitta här hela dan idag men jag har ju inte tid, ska iväg till klockan 8.00 och träna lite sen men måste jag börja smälla upp tapeterna i vardagsrummet kommer nog bli skit fint.
Som ni kanske kommer ihåg så ser vårt v-rum helt förjäkligt ut.

 

Har inte kommit så långt än men grund arbetet e klart :) hålet som syns ovanför ena soffan e igen täppt och grundad samt väggen där tv.n står är fixad med problem tapet då den var så bucklig och var så jädras mycket slipande, rivande och spacklande där och det funkade hur bra som helst!
Väggen e helt slät :)

Längtar tills det e klart.

Nu ska jag börja röra mig lite så jag hinner iväg.. :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!