Lördagsmys♥

God kväll gott folk :) bloggandet har fått stå still lite då det vart så mycket att göra :)
Hela gårdagen fixade jag med v-rummet och annat smått som att hämta däck, föra däck springa i affärer och fynda prydnadskuddar till soffan :)
Hittade fyra fina bruna men inga i guld så jag fyndade jätte snyggt tyg väldigt billigt och sydde själv istället!

 


Detta blev resultatet :) Finit och guldigt och det matchas så klart med lite annat brunt och guld.



Hittade även billiga bruna gardiner till verklig fynd pris, inte såna jag ville ha men har inte hittat just såna jag vill ha så dom bruna jag hitta nu duger fint tills det dyker upp :)

Idag var jag och badade med lill bebis  på finska sidan, jätte skoj och mys hade vi.
Nu ska vi se på barbie ii diamantslottet och mysa med chips och karra och sen bliré mys med den lite större babyn med kanske 1 kall och the fast and furios 5 med inte mindre än 3 hunks!!! ;) Vad jag kommer dregla hihi.

Ha en bra lördags kväll allihopa :)

PS. Fick ett samtal sent i fredags ang fuktskadan den fixas nästa vecka :) tihihi..

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!