Jag har ju glömt att berätta!

Om våran nya familjemedlem! Ojsan ojsan här kommer prinsessan Viktoria :)


Så nu har vi en hund, en katt och en hamster :) Sötis men vovve vill hela tiden äta upp hon men kisse däremot e snäll och lägger sig bara och sover breved buren :O hihi.

Kom just hem från träningen och mår inte alls bra, tror det var för tidigt att börja träna efter flera dagars sjukvarande och första helt feber fria dagen :S Nåh börjar smått må lite bättre iaf.
Tänkte prova på body balance tror jag det heter om jag hinner mellan alla gym,show kids,ridningar,pluggande,jobb och allt annat som händer :)

Hihi berättade ju tidigare att jag skulle börja en kurs idag, blev inget av den.
Satt där några timmar idag och fick sedan veta att jag var alldeles för överkvalicifierad för utbildningen.. Hmmm nåh får kanske börja läsa vidare inom ämnet men då blir det på en lite annan nivå än denna utbildning.. Blir nog skoj :)

Strax lite mat i magen och så ska jag mysa resten av kvällen med mina hjärtan.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!