Jädra feber *piip* från *piip*

Usch usch usch! Kan man säga annat? Lega som en hösäck på soffan sen igår,sov tom på soffan och febern vill inte ge med sig! :/
Blev stucken igår av en geting?? trodde dom på vc och fick en allergisk reaktion på det, benet såg ut som en badboll och haft frossa och feber fram och tillbaka sen igår morse..

Kallsvettig och jäklig försöker jag göra llite småsaker här hemma men har ingen ork och måste vila var 5 minut gah..
Tycker sååå synd om mig själv just nu.

Borde kanske bara ligga still så de går över men e ju så rastlös och vill göra något, helt onödigt.
Funderar på att koka en kopp kaffe då kaffet inte smakade så gott i morse, igår kväll hade jag nog feber yra haha stod och grät som ett litet barn framför kylskåpet  för att vi inte hade choklad hemma! Hoppas på att min babe köper nåt gott åt mig när han kommer från jobbet, och glass! Det får man minsann äta hur mycket man vill av när man e sjuk så det så!

Jäkla geting j*klar från h***etet borde mörda allihopa ushjamen och vi som har 2 bon hos oss som skulle behöva tas bort.


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!