God morgon måndag!

Äntligen har jag vaknat utan feber! Vart så jädras tråkigt, sen i onsdags har jag nästan bara lega på soffan och inte fått gjort något.
Idag ska jag iväg på kurs som ska vara 6 veckor blääk :) Inget jag egentligen vill göra men dagarna går nog snabbare med något vettigt (som att dom inte annars oxå gjort det sista tiden) att göra samt så får jag lite mer brains förhoppningsvis ;)

Vaknade redan 6.15 idag fast jag hade kunnat ta en sovmorgon egentligen, men jag passar på och nätshoppar lite :) Skulle behöva en klänning till bröllop!
Hittar ingen... Bröllopet e om ca 1 månad och det stod ingen klädkod så jag tar för givet att det e friklädsel då :)
Surfar runt på nelly men dom hade verkligen fattigt med klänningar just nu, inget man kan ha på bröllop iaf vill ju inte se traschig ut.
Kan man ha svart klänning på bröllop???

http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/festkl%C3%A4nningar/elise-ryan-555/one-shoulder-trim-dress-555115-14/

För isf hitta jag denna klänning som inte e för fin och inte för to much, lite glitter men enkel.
Dom som gifter sig e väldigt "enkla" Äsch då vad svårt.. Vill helst ha nån i färg men finns ju bara nästan svarta att välja bland, hittade en fin vit men vitt ska man ju inte enligt "reglerna" ha på bröllop hmmm..
Bubbelroom hade inte heller något, Blir nog att söka vidare har ju ett litet tag på mig.
Tips nån?? :)
Ha en bra start på veckan alla! Ska jag iaf ha som inte har feber nå mer :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!