Fullt upp och mitt i veckan

Idag ville jag INTE vakna när klockan ringde :) Hade gärna fortsatt sussa vidare ett par timmar till iaf hihi.
Men det går inte,lillan ska på förskolan,jag ska på gym och vidare till "plugget".
Känt mig super stressad nu flera dagar och tror det e därför jag inte riktigt vill friskna till ordentligt.

Igår när jag skulle lägga mig tänkte jag bara på tvätten som ska vikas,huset som ska städas, gymmet man ska gå på,bodybalance som e först imån iofs, Jossas show kids och ridningen,plugg och jobb bläääk :
)

Men ikväll när alla måsten e över så har jag bestämt mig för att bara ligga och dega i soffan och se nån väldigt dålig serie haha det förtjänar jag känner jag.

Vardagsrummet e föresten klart :)
Jätte fint blev det, men gardiner mattor och dylikt har jag ännu inte inhandlat så jag smällde upp dom gamla som får duga några dagar tills jag har tid för shopping.
Lite bilder kommer sen :)

trevlig fortsättning på veckan til er alla















Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!