Evigheternas evighet

Seriöst, detta e ett evighets göra... känns som att hur länge man än håller på så blir det inte klart :/
Fått färdigt typ bara 1 enda vägg...

Usch..Imån ska jag följa med förskolan ut på utflykt för att plocka KRYP!! Kan man välja en sämre mamma för något sådant?!?!?!
Hahaha jag kommer dö rakt av,,,usch tvi ve o fasa brrrr..

Inte kunde jag säga nej heller även om jag e livrädd för alla dessa olika små varelser som lever ute (och inne).. Kommer nog få mardrömmar.

Var med Eva och rörde på fläsket i morse och jisses så skönt det var, måste iofs be tränaren göra ett nytt pass åt mig då det känns lite för lätt nu efter ett tag, rekomenderar alla starkt att börja träna man mår såå mycket bättre och orkar mera.

Jag tränar på Actic som finns i typ hela Sverige och dom e dom bästa jag hittills provat.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!