Äntligen! :)

Så kommer mina tapeter idag! Förhoppningsvis iaf :) Skulle komma på torsdagen och om jag inte har helt fel så e de ju torsdag idag hihi.

Jag kan ff inte lägga ut nå bilder då våran nya dator inte kommit än så jag hoppas verkligen den hinner komma nu innan veckan e slut!

Var en sväng och tränade igår
igen och avslutade passet med en :

Haha :) Nåh bara det inte blir en vana så e de nog lugnt med 1 pizza då o då.

Idag elr alldeles nyss hade jag världens stoltaste unge! Hon fick gå säkert 50 meter själv till förskolan!
Känner mig lite hönsig när jag inte vågar släppa henne själv då vi bor nästan mittemot skolan och det knappt e nån trafik här alls men idag förde jag henne halv vägs och väntade där tills hon gått in i skolan :)
Jätte glad och stolt var hon :) Tom fröknarna har sagt till mig att släppa henne själv och gå dit då vi bor så nära men gah jag vet inte, inte riktigt än.
Sla fortsätta gå halvvägs iaf ett tag till  :)

Nu ska jag ta itu med morgon sysslorna innan det bär iväg :)

Trevlig fortsättning på dagen till er alla.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!