Pillidutta dej ♥

God morgon!
Kom just till plugget och satt och ojjade mig över att jag fastnat i sista uppgiften, trodde det skulle ta hela dagen men nu har jag suttit här 20 min och det är klart!! :)

Vad ska jag nu hitta på? Den e ju först 9.45 och alla som e ledig sover nog.

Honey e hemme med anticimex idag! Äntligen kom dom, dom ska kika varifrån den där fukten har kommit och vad man ska göra för att åtgärda det... Jippie äntligen får vi snart börja fixa Jossas lekrum och vårat "kontorsrum/gästrum".

Måste ringa min mummu kom jag på! Ska åka och hälsa på henne på lördag om jag bara hinner. Får ju dåligt samvete av att vi hälsar på henne så sällan fast hon bara bor ca 25 km ifrån oss :/

Nu ska jag ta en latteMacchiato och filosofiera om jag orkar börja idag med nästa kurs :)

Trevlig fortsättning på dagen!


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!