Löve löve löve

Min absoluta nya favvo hudvård Clinique! Jag bara älskar den!
Har använt dessa i nu snart 2 veckor and it´s a ceaper ?!?! (Stavning haha)
Huden känns jätte ren och fin utan massa torra och fettiga partier. Samt mina fula spots är som bortblåsta! :) Lööööve


Förstår inte hur jag kunnat vara utan så länge!

Har även köpt Almoust powder makeup som är ett mineralpuder
som täcker superfint alla små prickar man har i ansiktet samt spots ;)

Jätte enkel att applicera och man känner inte ens att man har smink på sig!
Enkelt som tusan att hitta rätt färg i djungeln av 1000000 olika färger på dessa 100000 olika foundations.
Rekomenderar!
Den innehåller även spf 15.


Även priset är super på dessa produkter.






Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!