I love shoes! ♥

Oj oj nu har bloggen legat vilande igen ett tag, har haft fullt upp med jobb och plugg samt sjukvarande!
2 veckor har bara flygit förbi och jag e mer stressad än någonsin tror jag :)
För att varva ner lite och hitta en inre frid har jag istället för meditation shoppat skor!!!
Ooooh im so in love thihi...
Har man svårt att hitta sig själv i allt kaos som e runt omkring och behöver rensa hjärnan och bara njuta av tillvaron så e shoe shopping det absolut bästa som finns!



I förrgår fick vi en ny kaffekokar, den höll 2 kaffekokningar så e den suck.. Babe hade glömt att slå av kaffepannan i morse när han åkt till jobbet så när jag kom hem från jobbet luktade de bränt i hela huset :) en tjock massa i pannan som sitter fast.
Han tänkte väl inte på att den nya inte har automatisk avstängning hihi vad jag ska vara elak när han kommer hem ;)
Nu börjar det snart bli dax för middag så idag blir de marissa A´la i don´t know :)

Idag börjar desperate housewifes!!!!! Missa inte



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!