Halloween :)

God morgon lördag morgon och lugnet!

Igår var det full ös hela dagen :)
På kvällen var vi på Candy world på halloween disco! Kuligt för kidsen.
Jossa klädde ut sig till en häxa och skulle prompt ha massa smink på sig hihi




Söt hon var min bebis♥
Hon vann Candys tävling om vem som hade bästa utklädnad och stolt var hon! Och mamma med :)
En stor bunke godis fick hon med sig hem som vi ska smaska på ikväll till nån bra film.
Alla barnen var så fina med sina olika dräkter och smink.

Idag ska vi bara mysa och ta det lungt hela dagen! Stressat halvt ihjäl mig i veckan över allt som behöver fixas och ordnas så nu förtjänar vi lite lördagsmys :)

Honey har åkt iväg på begravning och lär vara sent hemma så vi ska ha lite kvalitets tid idag bara jag och min bäbis.


By the way! Nu vet vi vad som behöver fixas här hemma så det e bara och sätta igång!! Blir så jädras skönt att få huset iordning efter sååå lång väntan på att något ska hända.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!