halloooo vad??? :)

Hmmm... Jag börjar misstänka starkt att ryktet gått hos ungarna runt kvarteret att vi har massa godis! Hahaha Redan 4 dan i rad massa ungar springer utklädda och skriker BUS ELLER GODIS baki vår dörr :)

 

Tycker själv att halloween redan e över :)
Men Jossa e glad som får stå och dela ut massa godis åt alla men önskar så klart själv att hon fått gå runt utklädd och samla godis :/ Hann ju tyvärr inte då de var fester och sånt hon var på.

Och en måndag tycker jag inte passar sig så bra.
Hon får busa eller äta 1 godis elr 2 med mig istället och de nöjde hon sig glatt med :)

Kan nån berätta till mig vars jag hittar denna tröja men i guld??



Fanns tidigare på H&M men nu hittar jag den ingenstans :(
Vill ha!
Ett måste i garderoben men den e som bort blåst.


Ska åka en sväng i morgon till köpcentret och kika om jag råkar hitta :)

Lite mys med mina bebisar innan det e dax för den mindre att lägga sig.

Trevlig fortsättning på veckan till er läsare









Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!