God morgon torsdag

God morron på er alla :)
Idag e de inte såå kallt som det varit flera dagar i streck nu på månarna, hoppas på sol sol så man kan vara ute lite och få frisk luft.
Ska strax iväg till "plugget" och plugga ihjäl mig då jag hamnat lite efter än en gång men igår
kom jag rätt rejält ikapp :) Några konstiga frågor kvar så kan jag skicka in uppgifterna.
Läser etik och måste säga att det inte e min grej alls! Finns ju inga rätta eller fel svar utan allt handlar ju om hur du själv ser på omvärlden och vilka referensramar man själv har.
Vilket inte e de lättaste då man sällan sitter och filosofierar över varför världen e på ett visst sätt, de
n e ju bara så :) Skulle man plötsligt flytta till ett helt främmande land skulle det ju vara mycket enklare att förklara sitt synsätt för då skulle ju allt plötsligt bli så självklart för en!

Ont i magen har jag oxå :S Not kul, bränner som bara den och min medicin e slut blääk får plåga mig igenom dagen ändå. Det blir nog bra :)
Ja just ja! Höll på att glömma, måste hämta min nya jacka idag :) Fini den e. Köpte en parkas men då jag e så jädra kort ser dom dumma ut på mig och jag själv ser ut som en mupp! Så jag har undvikit dom men nu jädras tänkte jag ha en rejäl vinter jacka. Så jag förde den till en sömmerska som syr upp den snäppet så jag får behålla lite av min längd men ändå håller rumpan varm i vinter hihi.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!