God kväll :)

Sitter och latar mig hemma medans min babe åkte iväg för att köpa något mummsigt åt oss hihi :) Hoppas på STORA bakelser med massa slisk :)

Min kropp värker som tusan! Blev en ute kväll i lördags med bruttorna och ack så skoj vi hade hahaha :) Funderar på att börja med pooledance?? Heter de så? Jonglerade runt, under och över en i helgen haha hoppas med hela mitt hjärta att ingen filmat så jag ser de på youtube elr liknande tihihi.
Roligaste kvällen på länge och helt klart värt det :)

Kan jag mayby baby se lite sexig ut oxå!! :D :D

Idag höll vi på och köra över ett barn igen för miljonte gången som hade mörka kläder, mörk cykel ute i mörkret och körde rally mot vägen! Tur så hann vi bromsa.

Så här e det: En olycka händer lätt och snabbt!
Reflexer kan rädda liv!
Det finns massa olika modeller för alla smaker!
Köp 1 eller 10 stycken men använde dom!
Barn ska absolut ha reflex, dom glömmer lätt bort att se efter och vips så e olyckan framme :( Bilföraren ser inte i becksvart mörker´hur försiktig och hur mycket denna än försöker ha koll.

Tänk på era små, sätt reflexer på dom det gör jag!
Dom e de viktigaste som finns så varför riskera något för en så dum liten sak som att inte sätta reflex??... Samma gäller vuxna och våra djur!

Jag hoppas alla tänker efter en liten stund... Jag vill inte ha ett litets barn död eller skada på mitt samvete.. Vill du???
Så skydda dem så som vi vuxna borde och var försiktiga i trafiken!

Extra viktigt nu när det blivit mörkt!


Kommentarer
Postat av: zälli

Yeah lägg ut bilder nu....;)

2011-10-27 @ 10:33:51
Postat av: me

HAHAHa Inte kanske än ;)

2011-10-30 @ 19:29:16

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!