Film mys med Honey,Mipu och Olle

God morgon :)
Igår kväll var Mipu och Olle förbi här med wilmis för att se på film med oss, Såg grave encounters och måste ju säga att jag faktiskt inte tyckte den var så läskig!
Haha hade nog varit det om jag sett på den ensam eller bara med babe men igår kom jag inte riktigt in i filmen ordentligt.
Lite scary var den iaf hihi och skum!

Bjuppar på trailern här:



Honey var mest rädd!! Hahaha :) Han kastade en öl på mig och han då vi satt i samma soffa,klöste mig och råka pomppa mig på hakan! Och så kallar han mig fegis :)
Men helt ok film ändå även om den var väligt konstig och vissa klipp var ju läskiga som tusan :)

Dax för nytt läkar besök misstänker jag.
Har svårt att skriva idag då mina händer domnar bort hela tiden :( så jag får ha på mig mina handskydd som e väldigt obehagliga men hjälper faktiskt. Gammal kratta börjar jag bli.



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!