En sån där dag :)

Igen! Då man tänker på vart tusan tiden gått och vad har man egentligen åstadkommit med sitt liv.
Jag kan ju säga så här. Var ju rätt så ung när jag fick barn så jag hann inte med allt resande och annat som vissa andra i min ålder gjorde, men däremot fick jag något för livet!
En underbar dotter som bara jag har
Jag hann med mycket även om jag fick barn tidigt men vissa saker fick jag ju självklart prioritera bort för något ännu större än mig själv.
Jag har ju barn,hus,jobb,utb,körkort,vänner och en fantastisk sambo och familj!
Mycket mer än vad många andra kanske har.
Varför känns det då att is this it???
Tror man har för stora krav helt enkelt på livet idag 2011, tänk förr skulle det säkert ha vart världens bästa att ha allt detta och mer skulle man inte behöva!

Så varför behöver man det idag? e de för sin egen skull man vill ha mer eller för att visa andra = Se så jag kan!
Missförstå mig rätt nu I just love my life men ibland kommer det dagar jag känner att men vad fan, händer de inge mer? :) Här sitter jag i lilla haparanda där jag egentligen aldrig känt mig som "hemma" men ändå stannar jag kvar,,, egen dumhet? Ja absolut!
Jag tror varje enskild människa kan styra sitt eget liv och bli det vad dom än vill bli, finns inga gränser förutom dom gränserna du själv sätter.

Jag vet eller tror iaf att jag kommer få vara med om mycket ännu i mitt liv båda bra och dåliga saker och det ser jag fram emot!!




Kommentarer
Postat av: zälli

ärligt och djupt....läs mer freud haha....;)

2011-10-12 @ 16:51:37
Postat av: me

Hahaha var ärligt iaf men freud får nog vara ifred en stund ;)

2011-10-12 @ 17:22:57

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!