Doctor´s

Tjolahopp! Idag känner jag mig inte så värst djup så det får bli ett vanligt svamligt blogg inlägg om min dag som inte vart ett dugg intressant :)

Började dagen som vanligt med att gå till Miroi för studier men hann bara vara ca 1 timme och plugga då jag hade tid till tandläkaren.
Skräckupplevelse brukar detta vara så jag har skitit i att gå dit i ungefär 10 år nu :)
Låg där och försökte tänka på allt möjligt medans tanten grävde och rev i munnen på mig samtidigt som hon rabblade upp hela alfabetet och alla dessa siffror!
Dollar tecken började snurra runt framför ögona på mig då jag trodde jag hade minst 10 hål per tand men ack till min förvåning hade jag inte en enda! :) Jej glad jag blev och billigt kom jag undan hihi hade räknat med ett X antal tusen lappar som skulle försvinna i munnen på mig ;)


Enda jag gjort e att jag gnisslar tänder vilket jag måste sluta med men annars var det friskt och fint i munnen på mig med hennes ord :)

Sen tog jag kontakt med sjukan oxå pga mina domningar då jag börjara vara rädd för att jag har MS elr någon liknande sjukdom :S Och för första gången blev jag profesionellt bemöt av hpda vårdcentral!!!!
Jag måste nog äta upp min hatt tror jag haha damen i telefonen var väldigt trevlig och små pratade om allt möjligt i hela 10 minuter med mig, fick en tid till på måndag till läkaren jag ville ha och sköterskan gick igenom allt och SKREV ner allt på journalen så man slipper rabbla om och om igen allt till alla :) Nice.

Pssst så fick jag VG igen oxå :) så min dag har vart full med suprises hihi tråkig men bra.
Dax för middag snart och så iväg med kära bror min och hämta en ny soffa :)


Psssss hihi visst e bilden irriterande???? ;)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!