Cappuccino



Sitter och avnjuter en kopp cappuccino och umgås med dotter min så här
lite innan hon åker över helgen till sin pappa.. gott e de med lite varmt en sån här jädra dag.
Regnat igen flera dagar och kallt e de!
Idag har jag bara latat mig mest hela dagen, vart så trött och fortfarande ont i min skit mage :S Skulle gärna byta bort den med någon villig :)                    

Idag tror jag det blir en lugn hemmakväll med större hjärtat med film, chips,godis och annat gott hiihi för imån bliré säkert lite ölande när motor meet har sitt partaj för arbetarna.
Om jag orkar gå, har ju blivit så tantig och orkar inte med hålligång!! Hahaha

Nu ska jag fortsätta mysa vidare då vovve och kisse oxå vill vara med :)

Trevlig fredagskväll och helg till er alla!















Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!