Aqua

God morgon gott folk :)
Alldeles nyvaken och storm ute, usch usch.... Inte ens kaffet vill värma mig idag.
Idag känner jag verkligen att jag lever!
Blivit träning flera dagar i streck nu och idag orkar jag knappt stå upp! :)

Testade på Aqua mix igår och jisses vad roligt det var haha.
Var med Marika och skulle bara simma men passade på att testa då vi tänkt testa på vanlig vattengympa nu länge men tiden har inte räckt till, så igår hoppa vi med alla glad i bassängen och tränade arslet av oss hihi.
Det var något jag verkligen ska fortsätt med!
Magen fick sig en rejäl omgång och rätt så tungt var det :)
Jag har alltid tänkta att vad tusan sånt e ju till för pansionärer som inte orkar eller klarar av och träna vanligt men ack så fel jag hade!

Skojsigt skojsigt :)

Igår har vi smidigt lite planer hihi massa att planera och fixa för att allt ska gå som jag vill hihi.. Berättar någon annan gång om buset.

Nu måste jag börja göra mig iordning för dagen, ska iväg och plugga lite och tänkte hinna ta en fika med Eva vid nåt tillfälle idag.

Ha en trevlig fortsättning på veckan.


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!