Aaaaa STORM!

Men fy bubblan vilket väder vi har här! Blåser och stormar som tusan :S Knappt kunnat sova i natt då det känts som att taket ska flyga med :)

Idag kommer min bus unge hem

Ska pussas och kramas så det bara sjunger om det :)

Helgen var väldigt lugn, ändrade planerna säkert femtioelvatusen ggr hihi.
Först skulle vi ha filmkväll så ångra vi oss och skulle ut men så ångra vi oss igen och skulle ha film kväll osv så först vid 22 på lördag kväll bestämde vi oss för att stanna hemma och bara proppa i oss massa godis och skönt var det att vakna pigg och kry :)

Idag ska jag hinna med mycke! Men har ingen lust att sätta foten utanför dörren!!!
Usch jag vill ha snö nu istället så man slipper detta blaskande och jäkliga vädret.
Längtar ju redan nu enormt mycke till nästa sommar!

By the way!
Jag berätta ju när jag var sur och gring och sjuk att jag ska bli miljonär!
Så vet ni jag gick och spelade på lotto!!!!
Miljonär blev jag inte men början på en klirrade jag hem hiihi.

Nu lite mera bränt kaffe och en giftpinne så ska jag gör mig redo för dagen :)

Trevlig början på veckan åt er alla.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!