To day is the day

Äntligen! När jag tar mig på body balance!

Har verkligen längtat efter att testa men alltid e de ju nåt som kommer ivägen, jobb, barn, katastrofer ;) osv...

Men idag jäklar ska det balanseras hihi.

Sitter och väntar på ett samtal men telefonen vill ju inte ringa!
Vill ju börja fixa och trixa med allt nu på en gång.

Känner mig smått stressad men finns ju inte så ycket man kan göra åt det just nu :)

Idag åker min bebis till sin pappa och stannar heeeela helgen :/ Känns alltid så tomt och tyst när hon inte e hemma.

Hihi imorse var hon riktigt arg åt mig, hon har suttit och funderat på varifrån bebisar kommer.

Jag har alltid sagt att jag pruttade ut henne men idag kom hon yrvaken på morgonen och sa surt åt mig:

"MAMMA! Du har lurat mig! Du har inte alls pruttat ut mig! Bebisar kommer från magen och inte från rumpan! Det e fult att ljuga till barn!
Jag svarade då att jag visst har pruttat ut henne :)
Då fick jag till svar: Nähä! Jag har faktiskt sett på tv när dom gräver ut bebisar från sina mammors magar! Jag ska ringa doktorn och fråga!"

Så ja ni man ska inte luras med barn ;)

Och så gick hon arg till köket och åt sin frukost :) hihi lite rolig var hon.

Nu måste jag börja sätta ansiktet på plats så jag törs visa mig ute ;)







Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!