Tjuvstartar julen ♥

God morgon!

Nu har vi fått pytte lite snö hit upp i norr, inget att hurra för men lite iaf och plusgrader?!?! :)
Så det lär ju smälta fortare än fort.

Vi tjuvstartade julen igår :)
Har iofs bara fått upp stjärnorna och en tomte men ändå.

Mys pys


Jossa åker ju till sin pappa redan på torsdag och helgen e helt uppbokad så annars hinner jag inte få upp grejjerna till 1 advent.
Har absolut 0 jul känsla!

Jag hoppas den infinner sig snart!


Jag e ledig från jobbet och tänkte passa på att gå till skolan och försöka plugga!
Ligger efter så det heter duga men inspirationen e helt bortblåst och vill inte komma tillbaka.
Men ska ge mig på att försöka iaf :)

Trevlig fortsättning på veckan.



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!