swisch..

Så gick den dagen :)
Igår hann jag inte blogg alls då våran dator knäppa sig heh och jag kunde of course inte fixa och ringde supporten där inte en allt för trevlig snubbe svarade.
Han lät inte så trevlig och tyckte nog att jag var bland dom jobbigaste kunderna som inte fattar något :D hörde riktigt på honom hur irriterad han var när han försökte förklara vad jag skulle göra. Äsch då!
Haft bättre för mig i min ungdom än att sitta vid en dator ;)


Idag har jag först på morgonen vart på kurs, sen har jag vart och jobbat till klo 14 och åkt raka vägen till en kurs igen :)
Full rulle alltså men nu har jag tagit mig en kopp kaffe och lagt mig på soffan för att sörpla i mig den och mysa med vovve innan det e dax och börja laga middag samt hämta lill hjärtat från dansen :)

Ja just ja!
Måste prova lite kläder idag då vi har dop på lördag!

Hujja tänk om inget passar! :O haha näe nog ska de väl göra det hoppas jag!
Annars får jag gå på shopping imån tihihi inte mig emot.

Hoppas ni alla haft en trevlig vecka för de har jag :) Och med rökat går det rätt så bra faktiskt!
Inte vart riktigt så duktig som jag hoppats på men i det stora hela har jag hållt mig rökfri :)

Fortsätter kämpa Let´s do this!!


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!