Skakis!

Nu ska jag berätta vad jag planerat och hittat på :)

Min sambo ska fylla 30 nu i december men vi tjuvstartade hans födelsedag och hade en överasknings fest för honom!

Lyckat blev det och honey anade inget hihi :) Jag har tyvärr inga bilder ännu men de kommer sen senare :)

Blev mat,musik, dansande sjungande och drickande i stora lass :)
En rolig bild jag har bjuder jag på även fast den e väldigt dålig då den e tagen med min mob kamera av mig som inte vid den tidpunkten var nå mer stadig på handen ;)

 

Hihi Honey ger en liten bords dans redan vid ca 21 på kvällen ;)

Alla var glada och älskling var oxå jätte glad och tyckte det var de bästa.

Jag tackar än en gång alla som var med och gjorde kvällen super!

Idag e jag fortfarande väldigt skakis!
Vart och julhandlat klapparna till lillan klart..... Som vanligt gick det överstyr så jag måste säga till släkten att endast mjuka klappar vill vi ha av dom :)

Choklad kalender köpte jag oxå! till oss alla :) Gissa vilken som e min?? :)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!