Nervig :)

God morgon världen!
Igår hann jag inte mad att blogga alls! Inte för att jag gjorde något speciellt utan dagen gick bara så förbaskat snabbt :)

Känner mig lite nervös idag... Har slut prov om 2 timmar och har faktiskt ingen aning om hur det ska gå!
Har inte läst om ämnet på 2 veckor då jag läst en annan lite mer psykologisk kurs som jag tjorvat me :)

Det går nog bra!
Hoppas jag så håll tummarna! Har ju ändå fått jätte bra betyg i dom andra proven så det ska nog inte vara några problem.

Igår blev jag tillfrågad om jag vill bli gudmor,
Och absolut ville jag det till lilla finaste Emilia


Så glad jag blev! :) Ska skämma bort henne riktigt ordentligt och lära henne precis allt jag vet!
Mamma och pappa kommer nog bli tokig på mig hihihi ;)

Nepp nu iväg till skolan, håll tummarna gott folk!


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!