Manithobah mukuluku haha :)

Ooh så fina underbart mysiga skor jag hittat! Dock döpte jag om dem till mukulukus ;)


Såg att mipu tittat på mukulukus och blev lite nyfiken så jag kika och ack så kär jag blev!
Funderat på Ugg´s flera år men hui så fula dom e :S Så jag har inte inhandlat några...
Månne om dessa e varma?? Dyra iaf så bäst för dom att de håller värmen :)
Behöver verkligen varma skor!

Strax ska jag till ikea! Först föra lillan på dans och sen ta en räis genom för att inhandla det lilla jag behöver...
Sak försöka hinna med lite gymmande oxå idag, inte hunnit på hela veckan få gjort något vettigt men ändå haft fullt upp hihi.


Snart kommer hooney hem, får blinka lite extra med ögona


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!