Måndag hela dagen lång.

God kväll :)
Tror det blir ett "gnäll" inlägg idag ;) Men tungt har det kännas så här tredje dagen utan cigaretter!
Fy bubblan säger jag, sovit som en kratta med mardrömmar och svettningar, surat fram och tillbaka hela dan som en väldigt arg 3åring... heh lite överseende med det tack hihi.

Nu känns det dock bättre igen men har inte vart så duktig idag, smått besviken.. Blivit att tjuv röka lite när Eeva var och hälsa på samt på skolan från Kristina, men inte mycket, men iofs så byggdes ju inte rom på en dag heller ;)

Har putsat på bloggen lite så ni får ha lite överseende med hur det ser ut mellan varven hahaha strulat som tusan men har satt dit några kategorier oxå, men än ligger inte allt där det ska, fortsättning följer.

Var med Eeva på gymmet idag och jag orkade mycket mer kondition idag när jag inte rökt än vad jag annars brukar orka med så man märker redan efter tre dagar "utan" cigaretter hur konditionen förbättras.
Imorgon blir det dubbelpass med gym på morgon kvisten och bb  (bodybalance)  till kvällen.                                   

Honey och jag ska göra lite kvällsfika i form av smoothie.
Nam nam :)
Men utan glass så de blir lite "nyttigare"

Tror jag bestämt mig, blir den turkosa klänningen till bröllopet.
Annars kommer jag ångra mig hundrafemtioelva ggr och få panik några dagar före bröllopet över att jag inte har någon klänning så nu e de klart och bestämt! :)






Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!