Ljuvliga lördag kväll♥

Förde just lill bebis på halloween fest igen :)
Riktigt fint hade dotterns kompis föräldrar fixat och ordnat...tom jag blev rädd!! Hahaha :)

Jossa ville vara häxa igen då hon e så stolt över att ha vunnit med dräkten
Men smink och hår var lite annorlunda idag.









Hihi fin hon e min lilla häxa.

Och posera kan hon oxå :)




















Skulle kunna pussa henne hela dagarna!














Knas ungen ♥



Jag och honey var och inhandla lite chips och god mat samt en paj till efterätt som vi tänkte mumsa på.
Och så hyrde vi en film...IGEN!
Idag blev det Iám number four tror jag den hette??
Tusan vad gaggig man börjar bli! Helgerna går ut på att städa och pillidutta samt se film på kvällen.

Vad jag längtar till nästa sommar!
Galna, långa, sena kvällar/ tidiga månar var och varannan gång vi e barnlediga, som varje sommar :)
Fast lika mys e de ju faktiskt att mysa med min bebis också.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!