Grillbiträde??! Hahaha :)

Hihi såg på Af´s hemsida att de söks grillbiträden :D Perfekt jobb för mig kanske?? "ironi"

Kan faktiskt inte se mig själv stå och steka burgare på en hamburger restaurang även om jag gjort det tidigare :) Elr jag jobbade på café flera år och då hade vi även lite grillmat men räknar inte det som max/frasse/burger king osv.. Huvva :)

Julkänslan börjar infinna sig lite smått
nu när jag fått upp det mesta av jul grejjerna ♥  Har ju inte så mycket men det räcker och så blir det inte så där äckligt smaklöst :)

Jag lovade mig själv förra året att vara ledig julafton men det sprack ju!
Blir att jobba men bara morgon pass så jag hinner med julfirandet ändå :)


Lite röda plädar fynda jag på IKEA igår
och en röd diskborste haha :)

Idag har jag skit mycket att göra!
Måste plugga som tusan vilket jag inte funnit nån som helst inspiration till och massa annat pust.

Senare ska jag och lillan göra pepparkaks hus!
Vi tjuvstartar ordentligt med julen i år.
Och ingen snö har vi fått ännu heller?!?! börjar misstänka att det blir en svart jul i år.


Imorgon får jag en nyckel hihi så kan planerna jag har börja göras iordning :)
Lär bli rätt så stressig och har en massa som behöver inhandlas och fixas med :)

På söndag får ni se vad jag hittat på.

Nu måste jag börja röra på mig lite så jag hinner med dagen, ibland önskar jag dygnet hade fler timmar!

God jul med er ;)

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!