God morgon :)

Sovit gott hela natten! Var ett tag sen sist :)
Brukar annars vakna femtioelva ggr av massa olika orsaker som att katten springer runt huset och busar, hunden skäller, Josefine kommer breved och lägger sig och viskar mamma mamma mamma ända tills jag vaknar och säger ja? Då säger hon bara jag kommer och sover breved dig. Ok :)

Igår såg vi på filmen 30 days of night.

Om 30 Days of Night:

En liten isolerad stad i Alaska faller i totalt mörker en månad varje år när solen går ner under horisonten. När de sista solstrålarna slocknar attackeras staden av ett gäng blodtörstiga vampyrer



Eller jag såg på den medans honey låg och snarka breved :) Måste ju säga att den inte var bra...
Elr den var inte dålig heller men jag förväntar mig mer av filmer som görs på 2000-talet.

Jag älskar ju skräckisar! Men denna var inte skräckig egentligen utan den var mer nervig elr hur jag ska förklara, blev nog lite rädd ändå för när jag skulle gå och lägga mig så var mitt nattlinne i tvättstugan och jag tordes inte själv gå och hämta dem :)
Lite ögongodis i form av Josh Hartnett fanns det i filmen men the vampires var ju nå b-skådisar :)



Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!