God em :)

God efter middag alla blogg läsare :)

Veckan har gått skit fort! Jag har inte fått gjort absolut något och hållt på och tråka ihjäl mig!
Men ändå har tiden flygit iväg :)

Osminkad,nytränad,nyduschad och ny shoppad
sitter jag och funderar på vad jag ska laga för mat?

Tips??

Snygg va? Men den bjuder jag på hihi kan ju inte alltid bara vara vacker ;)

Var på en lite shopping rund och handlade lite julklappar färdigt åt lillan... Billigt kom jag undan hahaha 500kr hitta massa spel för halva priset och littlest pet shop osv, så de var en bra shopping dag :)
Än e de mycke kvar men måste ju tjuvstarta lite så känns det inte lika stressigt.

Fia med knuff hitta jag oxå! Haha skojsigt.

Gammal musik dånar från stereon oxå med smack that med akon och eminem tralalalaaa...

Hmm jag e lite besviken... Hade värsta bra suprisen som jag planerat och fixat med skit länge och så sket det sig!
Inte helt iofs överaskningen blir av men inte riktigt på det sätt jag ville :/ Måste hitta på nå helt annat nu gah.

Fullt upp kommer det bli nästa vecka och jag kommer berätta om mina planer sen! :)





Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!