Full av energi men ack så trött ändå!

God kväll gott folk :)


Känner hur jag sprudlar av energi och vill göra en massa!
Men ändå e jag så trött så jag bara vill lägga mig framför tv.n hihi.

Satt och fundera på om jag skulle ta mig till gymmet eller sola eller en kvällsprommis eller bara hoppa upp och ner runt i huset :)

Tror jag kokar mig en kopp te och lägger mig på soffan får jag ta allt imån istället, vart en tuff och lång dag idag.


Min lilla bebis har vart så duktig idag så vi åkte till barnenshus och köpte hem lite pussel grejs :)
En av min dottras konstverk får ni se :)

Fini va? hon gjorde "själv" en "fotoram" med en bild på henne när hon var 5 månader :)
Det innebär att klippa och klistra hihi.
Oj så tiden går fort!

Jag behöver en kikare!! HAHA grannhuset har blivit sålt för en jätte billig peng och dom renoverar som tokiga där för att sälja den vidare, och jag som e hopplöst nyfiken försöker få mig en titt men e ju så långt bort så jag inte ser från våran altan haha stalker varning!!
Och baki fönstrena vågar jag inte smyga hahaha
En kikare skulle vara så enkelt tihihi... Honey tycker jag e knäpp och sa till mig att helt enkelt gå och knacka på istället och säga att jag vill se men aldrig!! Hellre skaffar jag mig en kikare med risk för att få sova en elr två nätter i häktet efter det :D :D

Nej jag e inte knäpp! Bara lite annorlunda ;)
Hoppas inga grannar läser min blogg :S haha...

Näe nu och lägga sig i soffan med han som tycker jag e tossig, sov gott alla.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!