Day 2

Jag glömde ju berätta igår vad jag gjort!

Igår morse tog jag mina äckel cigaretter och fimpade!
Förhoppningsvis för gott!

Idag har jag faktiskt inte vart så duktig :S Har rökt en halv cigg... Men imån ska jag inte ta ett enda bloss!

En ständig kamp mellan mig själv och rökbegäret men vet ni?
Om man bara orkar stå ut några minuter medans den värsta abstinensen slår till så fixar man det!

Inte så lätt alla ggr kan jag lova!
Sitter och intalar mig själv när suget e som värst att vill jag verkligen ge upp min "bästa kompis????" Inte mår jag illa av ciggen , vad gott bla bla blaaaaaa!!!.... PUNKT där.

Cigaretter e äckligt, dom stinker och e till ingen nytta alls!
Så jag ska verkligen försöka klara av detta även om svettningarna trycker på mer och mer... uuuuuh.

Men har nicoretts plåster till hjälp så Ovanan ska försvinna... Håll tummarna för mig!
Jag vill bli hälsosam och orka mer.

Så i det stora hela har jag inte gjort så mycket idag... orklös och undviker människor lite så jag inte brister :)

Nu ska jag iväg och äta goaste våfflor
som honey tillagar.

Ha en fortsatt trevlig söndag kväll.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!