Tjooohopp

Ojsan hoppsa... var ett tag sen sist jag var in på bloggen min :) Har haft fullt upp med allt möjligt sista tiden så jag tror jag får magsår snart hihi.
Jag e nästan klar med medicin kursen inne på sista veckan nu o känns så jädras skönt! Har gått jätte bra även om min planering inte varit den bästa och jag fått stressa halvt ihjäl mig varje vecka med mina essäs :)

Var o såg på sonatan artica för nån vecka sen som jag skrev att vi skulle, var faktiskt helt bra fast det var alldeles för mycket folk så de förstörde lite ca 3 pers per kvm så man stod som en pinne.
Kvällen hade kunnat sluta bättre än den gjorde men i de stora hela var det helt ok.



Vi började avnjuta alkohol haltiga drycker lite väl tidigt så när sonata väl skulle spela var man ganska på tjolavippan :) men glada.. en stund ;)

Snart är det sommar! Skulle inte kunna tro de när man kikar ut från fönstret... Idag snöar det?!?! Paska.
Vi har redan hunnit kratta nästan hela gården och jag såg fram emot att börja göra fint inför sommaren, tji fick jag för det.
Valborg var oxå snor kall var med lill loppan och älskling och såg på majbrasan, marika me la family var oxå med och vi höll på att frysa ihjäl! Tur brasan var såpass stor så den värmde oss.
Tom påsken var varmare den fira vi med Marika+ familj med grillning och någon öl :)

Idag måste jag dra en städning efter att jag pluggat lite, våran hund löper och usch vad nasty med blod kring golven, blääk måste åka och köpa sån där hundtrosa till henne :)

Näe nu måste jag börja ta tag i saker så jag hinner idag med allt, ha en bra dag allihop!


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!